Author Topic: Jeugdzorg  (Read 117 times)

Mensch

• Administrator
  • Hero Member
  • Leven zonder jou is geen leven!
    • View Profile
Jeugdzorg
« on: Mei 10, 2011, 11:25:41 am »
Jeugdzorg, de organisatie die zogenaamd er moet zijn voor kinderen die in de problemen thuis zitten. Die laten nogal eens wat steken vallen. Zo worden er nogal eens wat kinderen vermoord bij ouders die niet voor hun kinderen zorgen.

Er is ook een vriendin van mij (16 jaar toen), naar een opvang gebracht, terwijl het met haar heus niet zo slecht ging. Ze had wat internetcontacten en werd daarom als een gevaar voor zichzelf gezien maar het grootste gevaar zit in de ouders thuis. Met name de vader van het pleeggezin die kan zijn handen niet thuis houden van zijn inmiddels 17 jarige dochter.

even de billen beetpakken en een kus op haar mond geven door de vader werd gezien als een vader en dochter dingetje. Wat ja dat moet toch kunnen. Dat er vanaf haar 8e al dingen spelen die het daglicht niet kunnen verdragen, dat durft ze niet te zeggen uit angst om haar pleegfamilie geheel te verliezen.

Ik walg van jeugdzorg, zij horen de kinderen GOED te beschermen maar ze zetten ze in pleeggezinnen neer die niet capabel genoeg zijn om voor mensen te zorgen.

Nu las ik net weer dat er een fax op een rommelmarkt verkocht is, waarop informatie staat, die zeer prive was over clienten van jeugdzorg. Het is toch walgelijk!

Wreed genoeg stond er informatie over het meisje van Nulde op de fax.. nog zo'n slachtoffer van Jeugdzorg.