Author Topic: Dit jaar bij veel meer mensen de electriciteit afgesloten  (Read 106 times)

Mensch

• Administrator
  • Hero Member
  • Leven zonder jou is geen leven!
    • View Profile
Dit jaar bij veel meer mensen de electriciteit afgesloten
« on: December 17, 2011, 12:01:23 pm »
Netwerkbeheerder Liander (die slechts enkele provincies voorziet van elektriciteit) heeft dit jaar alleen al 4000 huishoudens meer afgesloten van elektriciteit dan afgelopen jaar. Het totaal staat nu al op 10.000 huishoudens die de rekening voor elektra niet meer konden voldoen.

Alex

• Hero Member
    • View Profile
Re:Dit jaar bij veel meer mensen de electriciteit afgesloten
« Reply #1 on: Februari 06, 2012, 12:34:18 pm »
Ik vind het schandalig dat mensen die een tijdje niet kunnen betalen worden afgesneden van zoiets belangrijks als electriciteit en gas. Zelf heb ik in mijn slaapkamer een kapotte verwarming en ik vind het in dit weer al niet uit te houden maar ik kan wel naar de woonkamer om daar even op temperatuur te komen.

Voor gezinnen die zijn afgesneden van energie, is het leven met deze kou heel erg zuur.

Laura

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #2 on: Maart 05, 2012, 11:15:36 pm »
Tja niet betalen is niet meer leveren, zo simpel is het met alles in het leven dus ook met energie. Ik zie het probleem niet.

Vaak is het die mensen hun eigen schuld dat ze zonder stroom zitten, gokken, drinken andere dingen. Laat ze die problemen oplossen en een baan laten zoeken

Alex

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #3 on: Maart 25, 2012, 11:40:58 pm »
@laura, niet iedereen is zelf verantwoordelijk voor de armoede waarin hij of zij terecht komt. Soms is het een opeenstapeling van problemen zoals een echtscheiding, verlies van een partner, een niet verwerkt trauma of andere zaken. Inderdaad mensen moeten aan zichzelf werken maar als je in de kou zit, dan is het niet makkelijk aan jezelf te werken.

Gelukkig begint de lente met mooi weer.