ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Goedkope vakantie in Spanje  (gelezen 1453 keer)

Flush

• Hero Member
  • Ik woon op een woonwagenkamp
    • Bekijk profiel
Goedkope vakantie in Spanje
« Gepost op: mei 25, 2011, 06:55:44 am »
Ik wil dit jaar naar Spanje en ik heb niet teveel geld om eraan uit te geven.
Ik wil samen met mijn vriendin gaan, een leuk hotel in de buurt van Barcelona lijkt me geweldig.

Welke reisoperator of website kan ik het beste gebruiken om mijn reis te boeken ?

Ronald Jansen

• Altijd op zoek naar antwoorden
  • Hero Member
  • Lekker blijven posten
    • Bekijk profiel
Re: Goedkope vakantie in Spanje
« Reactie #1 Gepost op: mei 28, 2011, 07:48:16 am »
D-reizen ofzo, er zijn honderden operators die je voor weinig geld met de bus naar Calella brengen, vanaf daar kan je de trein voor een paar euro nemen naar Barcelona.

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Re: Goedkope vakantie in Spanje
« Reactie #2 Gepost op: juni 21, 2011, 01:11:19 pm »
Wij hadden ooit geboekt via D-reizen en werden vervoerd door Van Nood reizen.
Dat gaan wij dus nooit meer doen. We zaten in een hotel waar we alle 4 een voedselvergiftiging hadden opgelopen in de eerste week van de vakantie.

We hadden al een paar keer geklaagd over het eten in het restaurant, het was of nog rood of lauw en vlees mag je zeker met zulke buiten temperaturen niet lauw opdienen.

Zoals ik al zei: alle 4 doodziek geweest, mijn vriendin is 2 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat ze last van haar nieren en uitdroging had. Na de ziekenhuis opname werden we door de ANWB heel goed opgevangen en met taxi's en vliegtuig naar huis gebracht maar de reactie van Van Nood was belachelijk.

Hoewel wij diverse keren in het hotel hadden geklaagd, is onze klacht nooit doorgeven aan van Nood en daarom zouden wij nooit geklaagd hebben.

Kortom: vakantie naar de sodemieter, zo ziek als een hond geweest en van Nood reizen zei: wij betreuren het, maar wij kunnen u geen andere vakantie aanbieden want u had onze hostess moeten inlichten.. beetje jammer dat ze daarmee achteraf komen. Wij hebben genoeg klachten bij de receptie, obers en andere mensen in het hotel gedaan.

Advertenties: