ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Mijn ex heeft in 2009 valse aangifte tegen mij gedaan  (gelezen 1503 keer)

Ronald Jansen

• Altijd op zoek naar antwoorden
  • Hero Member
  • Lekker blijven posten
    • Bekijk profiel
Mijn ex heeft in 2009 valse aangifte tegen mij gedaan
« Gepost op: december 31, 2012, 08:56:34 am »
Beste dames en heren,

Ik heb een vraag.
Mijn ex heeft in 2009 valse aangifte tegen mij gedaan.

Zij heeft gelogen over haar leeftijd toen wij seks hadden en nog enkele andere zaken. Zij zou volgens haar jonger dan 16 zijn geweest (ik ken haar vanaf 12 maar heb pas het bed gedeeld toen zij 16 jaar was).

Ik heb hiervoor 3 dagen onterecht in een politiecel gezeten en ik heb msn gesprekken met haar gehad waarin ze meer dan eens aangaf gelogen te hebben omdat ze boos was op mij.

Wij zijn daarna weer bij elkaar geweest en ik was echt in de overtuiging dat wij dit keer voorgoed samen zouden blijven en zouden trouwen. Haar plan was echter anders en ze ging vreemd en pas toen ik haar daarmee confronteerde veranderde onze liefde in nog meer ruzie en haat.

Nu ben ik bang dat zij mij weer van alles in de schoenen schuift. Ik heb tot nu toe niets aangegeven omdat ik niet wilde dat zij een strafblad kreeg omdat zij met mooie praatjes over samenwonen, trouwen en kinderen krijgen kwam.

Inmiddels krijg ik iedere keer de wind van voren en staat mijn besluit vast.
Zij heeft misbruik van de politie gemaakt door een valse aangifte te doen, ik had hiervoor langere tijd opgesloten kunnen worden en ik wil dat mijn naam gezuiverd word.

Ik heb van de officier van justitie al een brief gehad dat er wegens gebrek aan bewijs niet zal worden vervolgd maar toch...
Het knaagt aan mij, ze liegt en bedriegt en heeft mij in een lastig parket gebracht en politieuren laten misbruiken om wraak te nemen omdat ze DACHT dat ik met een ander aan de rol was, terwijl zij mijn alles was en ik alleen op haar wachtte.

Nu is mijn vraag, ik wil niet direct naar de politie rennen. Ik weet niet goed wat ik met deze aangifte aan moet.
Kan iemand mij adviseren aub?

Flush

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Re:Mijn ex heeft in 2009 valse aangifte tegen mij gedaan
« Reactie #1 Gepost op: januari 06, 2013, 01:45:53 pm »
Neem contact met een advocaat op, hij zal je verder kunnen uitleggen welke stappen je kan ondernemen.
Ik hoop echt dat je dit doet, want een vrouw hoort niet zomaar een valse verklaring af te leggen. Als je in de gevangenis was gekomen hiervoor had je echt een probleem gehad.

Advertenties: