ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Naar Parijs met Milot reizen  (gelezen 1683 keer)

Marian

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Naar Parijs met Milot reizen
« Gepost op: juni 10, 2014, 09:03:30 pm »
In een advertentie van Milot las ik, dat een reisje naar Parijs maar 36 euro kost.
Dat lijkt me wel wat, zijn er hier mensen met ervaring met een reis via Milot naar Parijs?

Flush

• Hero Member
  • Ik woon op een woonwagenkamp
    • Bekijk profiel
Re: Naar Parijs met Milot reizen
« Reactie #1 Gepost op: juni 25, 2014, 08:25:32 pm »
Wij zijn meerdere malen met Milot reizen naar Parijs geweest en dit is goed te doen.
Je komt vroeg aan, nabij metrostation Bercy, vanaf daar kan je de metro pakken naar het centrum en daarna genieten van een mooie dag in Parijs.

Ik adviseer je wel te eten voordat je weer in de bus stopt want op de terugweg duurde het bij ons best wel lang (rond 20:00 uur) dat wij weer pauze hadden om te eten. Dat was een minpuntje maar doordat de bus flink doorreed, had iedereen op tijd nog zijn openbaar vervoer aansluiting naar huis.

Ronald Jansen

• Altijd op zoek naar antwoorden
  • Hero Member
  • Lekker blijven posten
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: augustus 04, 2014, 09:56:12 pm »
Wij zijn ooit met Milot reizen weg geweest en waren tevreden. Een goede reis, bus op tijd en op tijd weer terug in Rotterdam.

Ronald Jansen

• Altijd op zoek naar antwoorden
  • Hero Member
  • Lekker blijven posten
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 11, 2015, 10:36:51 pm »
Wij zijn afgelopen weekend weer naar Parijs geweest met Milot en hebben het erg naar ons zin gehad.
De buschauffeur was een vriendelijke man die ons netjes door de straten van Parijs reed en een mooi verhaaltje vertelde bij alle gebouwen.

Het was zeer fijn!

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: juni 14, 2019, 08:52:01 pm »
Wij zijn een paar keer met Milotreizen naar Parijs geweest maar toen ik vandaag op de website keek schrok ik wel.
Hetzelfde ritje is 5 euro duurder geworden en dat vind ik gewoon teveel. Als we met 4 personen weg gaan, is dat toch 20 euro extra. Ik ga nu eerst kijken of Megabus / Flixbus geen beter alternatief is.

Anders misschien met de TGV, dat gaat ook nog eens razend snel.

Advertenties: