ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Zorgverzekering en eigen risico weer duurder  (gelezen 1134 keer)

Loren

• Hero Member
  • Nothing else matters
    • Bekijk profiel
Zorgverzekering en eigen risico weer duurder
« Gepost op: augustus 27, 2014, 02:24:48 pm »
Godverdomme!!! wat ben ik hier boos over.
Ik moet met mijn studiefinanciering alles betalen en nu is alweer de ziektenkostenpremie omhoog gegaan.
Door mijn ziekte (die ik prive wil houden) raak ik ook mijn eigen risico kwijt.

Dat is een verhoging van ziektekosten van 15 euro eigen risico + 120 euro = 135 euro meer kwijt per jaar voor een ziektekostenverzekering. Ik word hier radeloos van! Ik kan soms niet vreten omdat ik te weinig geld heb maar de kosten blijven maar stijgen en stijgen!

Sandra

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Re: Zorgverzekering en eigen risico weer duurder
« Reactie #1 Gepost op: augustus 27, 2014, 02:28:03 pm »
Ik heb op het punt gestaan om zelfmoord te plegen omdat ik de rekeningen met onze uitkering niet meer kan betalen.
Soms hebben wij werk via een uitzendbureau en dan weer maanden niets. Dan houden uitzendbureau's en bedrijven waarbij wij solliciteren ons weer aan het lijntje, probeer het nog eens, loop nog eens langs, kijk op de sites voor nieuwe vacatures.

Ondertussen blijven we in diepe geldzorgen zitten, ons geld word beheerd door Kwakkeboom (schuldsanering) maar het mag niet meezitten. Dit is zo oneerlijk!

Flush

• Hero Member
  • Ik woon op een woonwagenkamp
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: augustus 27, 2014, 02:29:49 pm »
Ik heb op het punt gestaan om zelfmoord te plegen omdat ik de rekeningen met onze uitkering niet meer kan betalen.

Dan heb je in ieder geval geen zorgverzekering meer nodig en heb je nooit meer een rekening.

Loren

• Hero Member
  • Nothing else matters
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 27, 2014, 02:31:02 pm »

Dan heb je in ieder geval geen zorgverzekering meer nodig en heb je nooit meer een rekening.

Ik vind dit heel respectloos!! Het is geen grapje. Als iemand zelfmoord wil plegen door schulden en geldproblemen dan is dat niets om te lachen Flush.

Advertenties: