ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Bent u tevreden over KPN?  (gelezen 776 keer)

Ten einde

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 939
  • Karma: +24/-0
  • Het lukt me gewoon niet meer
    • Bekijk profiel
Bent u tevreden over KPN?
« Gepost op: november 27, 2017, 11:14:43 am »
Een onderwerp wat ik helaas niet positief kan beantwoorden want ik ben zeer ontevreden over KPN.

Hoe denkt u over KPN?

Loren

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1749
  • Karma: +10/-0
  • Nothing else matters
    • Bekijk profiel
Re: Bent u tevreden over KPN?
« Reactie #1 Gepost op: januari 18, 2018, 10:03:46 pm »
Voor mijn werk heb ik vaak met KPN te maken. Het team van KPN one is wel redelijk maar de zakelijke internetverbindingen zijn een ramp!
Dat is blijkbaar de budget oplossing voor bedrijven en dat merk ik iedere keer weer als ik een storing moet aanmelden bij KPN.

Het komt voor dat storingen helemaal niet in behandeling worden genomen, als ik een klacht indien dan is het volgens de medewerker mijn eigen schuld dat hun monteur niet op tijd op de plaats van herstel aanwezig is en meer van dat soort onzinnig geneuzel. Heel KPN maakt mij woest, ik heb een paar maanden geleden ook al mijn aandelen in het bedrijf KPN verkocht.

Persoonlijk heb ik geen enkel vertrouwen meer in de staats grootgrutter in telecomdiensten. Zij hebben hun beste tijd ver achter zich liggen en ik vrees / verwacht dat KPN binnen 5 jaar niet meer bestaat.

Marcel

  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 313
  • Karma: +0/-0
  • Verkeersspecialist
    • Bekijk profiel
Re: Bent u tevreden over KPN?
« Reactie #2 Gepost op: februari 13, 2018, 10:10:34 pm »
Mijn werkgever is overgestapt van KPN naar Vodafone vanwege hetgeen wat Loren beschrijft.

Katja de Vries

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 32
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Bent u tevreden over KPN?
« Reactie #3 Gepost op: maart 02, 2018, 08:54:35 pm »
Mijn ouders hadden vroeger telefonie via KPN maar zij zijn nu de duurste telecomprovider dus waarom zou ik daar nog iets afnemen?

Marcel

  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 313
  • Karma: +0/-0
  • Verkeersspecialist
    • Bekijk profiel
Re: Bent u tevreden over KPN?
« Reactie #4 Gepost op: december 13, 2019, 11:32:13 am »
Ik ben al dagen in gesprek met KPN om duidelijkheid te krijgen want de KPN lijn van mijn ouders kost.
KPN stuurt geen papieren facturen meer en heeft op die manier ongezien voor deze oudjes het telefoonabonnement enorm in prijs verhoogd.

Nu probeerde ik duidelijkheid te krijgen moeten zij inloggen in een webportaal, die mensen hebben geen internet dus dat komt dan op mij neer. Ik heb daar geen zin en geen tijd voor dus ik ga de telefoonlijn op laten heffen. Mijn ouders hebben al vanaf mijn geboorte in 1974 een telefoonlijn en door de sprongen van KPN en de klantonvriendelijkheid raken ze mijn ouders kwijt.

80 euro per 2 maanden is toch ook belachelijk voor een telefoon die alleen gebruikt word om af en toe de huisarts te bellen?
Dat is 480 euro per jaar, een schandalig hoog bedrag wat KPN rekent aan mijn ouders. Een mobiele telefoon bij T-mobile kost 12 euro en dan kunnen zij onbeperkt bellen!

TOTAAL ONTEVREDEN OVER KPN

Advertenties: