Auteur Topic: Bestelling nooit ontvangen  (gelezen 211 keer)

Marcel

  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 168
  • Karma: +0/-0
  • Verkeersspecialist
    • Bekijk profiel
Bestelling nooit ontvangen
« Gepost op: januari 24, 2017, 11:28:19 am »
Ik had een bestelling geplaatst bij Aliexpress maar heb na een maand nog niks ontvangen dus ik klaag bij de shop op aliexptress.  Na een dag kreeg ik dit antwoord?

Wat is er fout gegaan?

I saw it in your order
We regret to inform you that the recent use of coupon(s) in your order has been identified as being in violation of the guidelines outlined in our General Rules for Coupon Use. (http://activities.aliexpress.com/adcms/help-aliexpress-com/coupon_usage.php) Your order will be cancelled, and any payments you have made (excluding any fees or charges which you have made to third parties) will be returned to your account.

Loren

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1425
  • Karma: +10/-0
  • Nothing else matters
    • Bekijk profiel
Re: Bestelling nooit ontvangen
« Reactie #1 Gepost op: januari 26, 2017, 12:13:16 pm »
Dat is een standaard melding.
Ik snap ook helemaal niets van die coupons.

Je krijgt een coupon en je kan deze in de app gebruiken bij de winkel waarbij je een product hebt gekozen.

Je koopt iets en vervolgens gaat de koop bij Aliexpress niet door omdat ik in overtreding zou zijn.
Het is voor mij niet te volgen.

Marcel

  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 168
  • Karma: +0/-0
  • Verkeersspecialist
    • Bekijk profiel
Re: Bestelling nooit ontvangen
« Reactie #2 Gepost op: januari 27, 2017, 08:50:11 pm »
Op mijn bankafschrift zag ik dat het bedrag direct na bestellen weer terug gestort was.
Ik weet nog steeds niet waarom mijn coupons niet geaccepteerd werden maar mijn geld is in ieder geval netjes terug gestort.