Advertenties:

Auteur Topic: Waarom kiezen vrouwen bad guys  (gelezen 169 keer)

Joodse jongen

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Waarom kiezen vrouwen bad guys
« Gepost op: maart 09, 2017, 07:44:51 pm »
Ik vraag me af waarom vrouwen hardwerkende eerlijke beleefde mannen niet goed genoeg vinden en kiezen voor een bad guy?

Ronald Jansen

• Altijd op zoek naar antwoorden
  • Hero Member
  • Lekker blijven posten
    • Bekijk profiel
Re: Waarom kiezen vrouwen bad guys
« Reactie #1 Gepost op: maart 14, 2017, 10:51:45 pm »
Waar baseer jij op dat vrouwen graag voor bad guys kiezen?
Ik heb namelijk niet de indruk dat vrouwen daarvoor gaan, de meeste vrouwen gaan voor een eerlijke man. Het liefst een man met een stabiel inkomen en zonder een nare verslaving.

Er zijn maar weinig vrouwen die zitten te wachten op een bad guy die haar slecht behandeld, die iets flikt waardoor de politie de deur inschopt of waardoor het gezin in de financiele afgrond gestort word. Waarom zou een vrouw voor een bad guy kiezen?

Welk bewijs of ervaring heb jij daarmee?

Komkommer

• Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: november 01, 2017, 02:19:24 pm »
Een jeugdvriend van mij is netjes getrouwd met een trouwe vrouw, al ruim 15 jaar zijn ze samen en 10 jaar getrouwd.
Hij heeft kinderen bij zijn echtgenote maar dat zet hij allemaal op het spel want ondanks dat zijn vrouw heel mooi is...

heeft hij een nieuwe speeltje / sidegirl (ze is 26 terwijl hij zelf nu dik 40 is).
Met zijn eigen vrouw kan hij minder leuke uitjes hebben omdat zij voor de kinderen zorgt en fulltime werkt.
Terwijl zijn vrouw op de kinderen let, doet hij stoute dingen met een blonde vrouw met de naam Marina.

Die meid vindt hem weer een held omdat hij vreemd durft te gaan en omdat hij zo af en toe meer dingen uitvreet dan legaal zijn.
Zijn jongere vriendin geniet van zijn bad boys imago in de Amsterdamse kroegen en ook het geld dat ze vaak van hem ontvangt.

Paulo Lam

• Newbie
  • *
  • Ik ben een lam van God
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: november 02, 2017, 11:56:21 am »
Ik ben altijd goed geweest voor mijn vriendin maar toch ging ze er met een crimineel vandoor.
Hij zit nu in de bajes, ze heeft 2 kinderen van hem en hij wil die kinderen niet eens erkennen!

Ik begrijp echt niks van vrouwen!

Advertenties: