ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Favoriete fastfood restaurant  (gelezen 634 keer)

Komkommer

• Full Member
    • Bekijk profiel
Favoriete fastfood restaurant
« Gepost op: mei 24, 2017, 10:10:26 pm »
Ik ben gek op lekker eten en het liefste snel gehaald bij een fastfood restaurant.
Ik neem graag plaats bij Donner company voor een kebab, Burgerking voor een Whopper of een chicken sandwich en Wok2go voor Beef redroedjak.

Wat zijn jouw favoriete fastfood restaurants?

John Voorburg

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Favoriete fastfood restaurant
« Reactie #1 Gepost op: mei 24, 2017, 10:11:41 pm »
Tijdens mijn lunchpauze eet ik graag bij Mcdonalds een Bigmac!

Loren

• Hero Member
  • Nothing else matters
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: mei 25, 2017, 12:12:05 am »
Op mijn stage hebben wij in de kantine de gasten van ISS Catering Services zitten.
Het is een wonder als wij een keertje vers brood kunnen kopen, de prijzen zijn best hoog en de salades zijn ook niet bepaald lekker te noemen.
Ingrediƫnten van de andere gerechten zit de volgende dag vaak in de soep (restverwerking!) en een frisdrank of energiedrankje kost een vermogen in het restaurant!

Omdat veel mensen ontevreden over het restaurant zijn gaan we vaak met een groep collega hamburgers bij Burgerking halen. Dat zit op ongeveer 500 meter afstand dus we hebben een lekkere hamburger en een lekkere wandeling. Ik vind de kipkluifjes bij de Burgerking erg lekker maar de lekkerste kipkluifjes zijn van de FEBO!

Ronald Jansen

• Altijd op zoek naar antwoorden
  • Hero Member
  • Lekker blijven posten
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: mei 25, 2017, 10:46:26 pm »
Ook ik eet graag een Bigmac maar helaas zijn de Bigmacs al vele jaren kleine Macs geworden.
De kipfrieten bij Burger king eet ik ook graag maar helaas zijn deze heerlijke kipfrieten niet altijd verkrijgbaar.

Sandra Vis

• Newbie
  • *
  • Voel met je hart en niet met je hersenen
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: mei 28, 2017, 02:28:54 pm »
Ik eet graag gezond dus Burgerking, Mcdonalds en donner company zijn niet voor mij.
Ik ben geen gezondheidsfreak maar na een bezoekje aan genoemde restaurants ben ik al snel dikker.

Dus eet ik gezond een bakje salade uit eigen keuken en een lekkere Franse wijn erbij.

Zwarte ridder

• Jr. Member
  • **
  • Ik probeer u te helpen
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: mei 28, 2017, 04:28:32 pm »
Burgerking, Mcdonalds en donner company.
Alle 3 die bedrijven verkopen ongezond voedsel en zijn ook niet goed voor dieren.

Een paar weken geleden zag ik op Facebook een filmpje over de mishandeling van dieren die voor Mcdonalds gehouden worden.
Een dier wat te zwak was om te lopen werd geslagen en geschopt om het dier toch op een andere plek te laten liggen.
Als een bedrijf toelaat dat op zo'n manier dieren worden mishandeld dan hoef ik daar geen hamburger meer van te hebben.
Daarnaast zijn ze allemaal schreeuwend duur. Als ik mijn eten zelf klaar maak is het lekkerder, gezonder en voordeliger.

Advertenties: