ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Wat zou u veranderen aan Action?  (gelezen 1100 keer)

Rudy Antwerpen

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Wat zou u veranderen aan Action?
« Gepost op: december 08, 2017, 09:12:25 am »
Een winkel waar ik graag mijn spullen koop is de Action.
ik kom vaak in Den Haag aan de Turfmarkt maar ik stond gisteren echt met mijn ogen en oren te klapperen.

Achter de kassa zat een dame met een hoofddoek, die in eerste instantie al geen goedendag zei.
Ik vind het heel normaal om mensen te groeten maar blijkbaar ben ik niet goed genoeg voor deze verwaande prinses.

Vervolgens scant ze al mijn artikelen, ze zegt de prijs en vervolgt dondert ze het bonnetje neer tussen mijn artikelen in plaats van persoonlijk aan mij te geven. Ze wenst mij geen goedenavond of bedankt voor uw aankoop.
Na het neerdonderen van de kassabon begin ze met de volgende klant, die zij ook niet groette.

Dat Action zulke idioten in dienst heeft!
Als ik iets te vertellen had bij de Action dan had ik mijn medewerkers een training gegeven om fatsoenlijk met klanten om te gaan.

Wat zou u veranderen aan Action?

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Re: Wat zou u veranderen aan Action?
« Reactie #1 Gepost op: december 09, 2017, 08:26:46 am »
Ik werk tijdens kantooruren en ik kan alleen zaterdag en zondag winkelen bij Action.
Als ik mijn spullen bij Action bij elkaar heb gezocht dan moet ik naar een kassa en dan staan er altijd wel 7 a 10 mensen voor mij.

Ik heb een gruwelijke hekel aan wachten bij de kassa en dat is dan ook direct de reden dat ik liever via Aliexpress iets bestel dan bij Action.
Bij Aliexpress betaal ik vaak nog minder dan bij het al goedkope Action maar het belangrijkste vind ik dat ik niet met nog 20 anderen in de rij bij 2 of 3 kassa's sta te wachten.

Het kan goedkoop zijn maar daar heb ik echt de terrorkassarij niet voor over!
Dus als ik iets aan Action zou veranderen dan is het nog een kassa erbij, dan de producten maar 5 cent per stuk duurder in plaats van iedere keer weer die eeuwige wachrtrij waardoor een ieder weer een kwartier van zijn leven kwijt is.

Vampier

• Full Member
  • De nachtbraker van het vragen en antwoord forum
    • Bekijk profiel
  • Interesses:: Mijn vriendin
« Reactie #2 Gepost op: december 17, 2017, 09:05:24 am »
Service is iets dat men bij de Action niet kent. Nu wil ik goed en goedkoop en misschien kan die combinatie niet maar ik was ooit in een Action en vroeg hulp van een medewerkster bij het zoeken van een tablet hoes voor mijn model tablet.

De jongen ging zoeken en een andere medewerker riep de jongen naar hem toe en zei dat hij geen klanten mag helpen want dat kost tijd. Ik zou mijn medewerkers altijd de klanten laten helpen want hoe meer ze vinden, des te meer ze kopen en de klant gaat met een tevreden gevoel de deur weer uit.

Flush

• Hero Member
  • Ik woon op een woonwagenkamp
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: januari 29, 2018, 11:10:42 am »
Ik had pittige crackers gehaald bij de action. Ze smaken muf.
De kwaliteit van de levensmiddelen laten nogal eens te wensen over.
Je kan net zo goed van die knutselstokjes van de Action opeten, die zijn net zo smakelijk.

Alice

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: mei 30, 2018, 12:12:34 am »
Er zijn artikelen die ik mis zoals het K120 toetsenbord van Logitec en de houten stokjes om te knutselen.
Jammer dat artikelen zo snel uit het assortiment gaan.

Janine Boon

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
  • Interesses:: Koffie
« Reactie #5 Gepost op: november 10, 2018, 09:52:31 am »
De wachtduur in de rij bij de kassa!

Ronald Jansen

• Altijd op zoek naar antwoorden
  • Hero Member
  • Lekker blijven posten
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: juni 08, 2019, 09:46:47 am »
Wist je trouwens dat de Belgische filialen van Action voor dezelfde artikelen een hogere prijs hebben dan de Nederlandse?
Het scheelt niet heel veel geld maar wel genoeg om het toch liever in Nederland te halen.

Advertenties: