Auteur Topic: Albert Heijn veranderen  (gelezen 169 keer)

Sjakie

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Albert Heijn veranderen
« Gepost op: juni 01, 2017, 12:07:11 am »
Als je iets aan Albert Heijn zou mogen veranderen wat zou het dan zijn?

Loren

• Hero Member
  • Nothing else matters
    • Bekijk profiel
Re: Albert Heijn veranderen
« Reactie #1 Gepost op: juni 24, 2017, 06:09:37 am »
Ik ga dagelijks naar Albert Heijn en het komt zo vaak voor dat cola light van het huismerk niet aanwezig is. Cola light is een van de weinig drankjes die ik lekker vind en ik wil geen gedwongen worden om een duurdere variant te drinken dus drink ik weer kraanwater als mijn supermarkt voor de zoveelste keer geen AH basic cola light heeft.

Als ik iets van Albert Heijn mocht veranderen dan het voorraad management. Het komt te vaak voor dat artikelen niet meer aanwezig zijn en ik bij een leeg schap aankom.

Tessa Lodewijks

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juni 24, 2017, 04:02:41 pm »
Het overkomt mij regelmatig dat de prijzen van boodschappen bij Albert Heijn hoger zijn dan op de prijskaartjes. Wettelijk mag dit niet en als ik zeg dat de prijs niet klopt dan krijg ik mijn geld wel terug maar ik vind het heel vervelend dat mijn boodschappen duurder kunnen zijn dan de prijs bij het artikel.

De prijzen moeten kloppen, dat moet Albert Heijn veranderen.

Crea Bea

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 10, 2017, 12:20:01 pm »
De machine om flessen in te leveren loopt vaak vast. Een medewerker erbij halen duurt dan veel te lang.

Zwarte ridder

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: augustus 10, 2017, 01:26:44 pm »
Ik zie vaak kratten met vlees op de grond staan zonder ergens een vakkenvuller te bekennen.
Dat kan niet voldoen aan de koude keten want vlees of andere levensmiddelen in kratten staan veel te lang buiten de koeling.
Daarom ben ik huiverig om mijn vlees bij Albert Heijn te halen.