ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Zigo  (gelezen 364 keer)

Sjakie

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 9
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Zigo
« Gepost op: juni 17, 2017, 07:16:13 am »
Wat zou jij veranderen aan Ziggo om ervoor te zorgen dat Ziggo het beste bedrijf word?

Luciano

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 47
  • Karma: +0/-0
  • Altijd online
    • Bekijk profiel
Re: Zigo
« Reactie #1 Gepost op: juni 17, 2017, 10:17:49 am »
Ik ben ontevreden over Ziggo. Ik heb al een week storingen en nog steeds is er geen enkele oplossing in zicht.
Ik heb al meerdere malen gevraagd aan de klantenservice of ik een nieuwe modem kan krijgen want mijn ethernetpoorten lijken soms te flippen.

Dit is met meerdere einduitgangen zo en daarom wil ik een ander modem. Als ik zelf een nieuwe modem zou kunnen kopen had ik dat ook gedaan maar helaas is dat niet mogelijk want Ziggo modems zijn uniek en opgevoerd maar ik ben zo radeloos door de eindeloze stroom contact met de servicedesk van Ziggo dat ik best 200 euro voor een nieuwe modem wil betalen als ik maar eindelijk weer op internet kan!

Katja de Vries

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 31
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Zigo
« Reactie #2 Gepost op: juli 21, 2017, 12:26:34 am »
Ik ben een paar weken niet op forum geweest en de reden... Ziggo!
Volgens Ziggo had ik facturen niet voldaan, ze hebben via automatische incasso geld afgeschreven!

De administratie op orde brengen is dus prioriteit voor klanten zoals ik die onterecht afgesneden worden.

Advertenties: