ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Iets aanpassen bij Stedin  (gelezen 259 keer)

Marcel

  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 278
  • Karma: +0/-0
  • Verkeersspecialist
    • Bekijk profiel
Iets aanpassen bij Stedin
« Gepost op: juni 23, 2017, 06:57:14 pm »
Nou ik heb wel een nare ervaring met Stedin!
Daarom zou ik zeker iets veranderen, lees onderstaande maar.

Ik had voor vandaag een afspraak voor 2 huizen in 1 flat. De afspraak is op hetzelfde moment gemaakt, in hetzelfde telefoongesprek!
8:36 komt de eerste monteur, die handelt huisnummer 3 af, vervolgens heeft hij geen afspraak voor huisnummer 5.
Ik bel de klantenservice op, nou er zou dan inderdaad een andere monteur komen! Wat me niet effici├źnt lijkt.

Het staat niet in de brief maar de monteur wil daarna naar de keuken. Op nummer 3 geen enkel probleem. Op nummer 5 ben ik aan het verbouwen en had ik hier geen rekening mee gehouden omdat het niet in de brief staat!

Telefonisch had ik in het gesprek van vanmorgen ook aangegeven dat ik geen mensen in mijn huis wil hebben omdat ik aan het verbouwen ben, mijn vloertegels zijn gisteren gelegd in de keuken en het cement is nog niet droog en mijn fornuis staat in de kelder tot de keuken vloer goed is uitgehard. 

Dat was geen probleem volgens de dame aan de telefoon, als de kast buiten de deur was, konden ze daar hun werk doen.

Monteur 2 komt net over 11 uur. Hij geeft aan dat hij toch in huis nr 61 moet zijn terwijl ik telefonisch al had doorgegeven dat alles een zooitje is ivm verbouwing en ik zo geen mensen IN huis wil ontvangen.

Dus heb ik hem onverricht ter zake naar huis gestuurd. Mijn fornuis staat in de berging dus mijn fornuis is niet testbaar.

Zonder toegang tot mijn woning (Nogmaals de gasmeter hangt in de centrale hal) kon hij zijn werk niet uitvoeren en na een telefoongesprek kon hij weer vertrekken van zijn leidinggevende.

Nu kan ik een nieuwe afspraak maken, dat is leuk maar als Stedin dat in de brief gezet dat het fornuis beschikbaar moest zijn en er iemand in mijn huis komt, dan kan ik er rekening mee houden.

Nu heb ik 3 uur voor niets thuis zitten wachten en is er nog geen ene moer aan mijn meter gedaan. Ik ben hier schijtziek van! Dat een monteur even door je huis heen komt wandelen hoort en bij het fornuis moet zijn hoort in een brief te staan zodat de klant zichzelf hierop kan instellen!

Advertenties: