ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Bestelling via Kruidvat komt niet aan, klacht DHL.  (gelezen 381 keer)

Ronald Jansen

• Altijd op zoek naar antwoorden
  • Hero Member
  • Lekker blijven posten
    • Bekijk profiel
Bestelling via Kruidvat komt niet aan, klacht DHL.
« Gepost op: juli 20, 2017, 11:23:52 pm »
Ik heb een bestelling gedaan bij het Kruidvat en DHL zou vandaag de bezorging brengen.
Ik ben daarvoor de gehele dag thuis gebleven, rond 19 uur was de bezorger nog niet geweest. Hij zou langs komen tussen 14 en 18 uur dus ik naar de brievenbus en daar lag een kaartje met de tekst dat ik niet thuis was.

WTF is dat mogelijk! Ik heb mijn hele vrije dag gewacht tot 10 rollen WC papier geleverd werden en veel deo en shampoo. Wat een verspilling van mijn dag!

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Re: Bestelling via Kruidvat komt niet aan, klacht DHL.
« Reactie #1 Gepost op: november 28, 2018, 11:09:35 am »
Wat dacht je van onderstaande email!En als ik het op een andere dag in de avond bezorgd wil hebben omdat ik niet nog een dag wil thuis zitten.... guess what! Moet ik 1,99 euro betalen aan PostNL.

Beste meneer/mevrouw,

Uw bestelling is naar u onderweg en zou vandaag bij u worden bezorgd.

Door drukte bij PostNL lukt het hen niet uw bestelling vandaag te bezorgen. Uw bestelling wordt hierdoor morgen of overmorgen geleverd. Dit vinden we heel vervelend en we snappen het als u hier niet blij mee bent. We bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Op de dag dat de bezorger bij u langskomt ontvangt u een e-mail met een Track & Trace-code. Hiermee kunt u zien hoe laat het pakketje bij u wordt aangeboden. Komt dit bezorgmoment u niet uit kijk dan hier wat u kunt doen.

Dit is een automatisch verstuurde e-mail. U kunt hier niet op reageren.

Vriendelijke groet,
Kruidvat Klantenservice

Advertenties: