Auteur Topic: Stop de stroom met vluchtelingen  (gelezen 67 keer)

Flush

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Stop de stroom met vluchtelingen
« Gepost op: augustus 02, 2017, 07:57:01 am »
Beste burgers en politici in Nederland.

Ons land is altijd erg tolerant geweest en daardoor wonen in de grote steden al meer mensen van andere komaf dan Nederlanders.

Sinds de oorlog in Syriƫ loopt het de spuigaten uit in Nederland. Ik woonde in een deel van Nederland waar wij elkaar verstaan en begrijpen.

Doordat vluchtelingen met karrevrachten tegelijk in Europa zijn opgenomen heeft de politiek ons ook opgezadeld met een asielzoekerscentrum in de stad.

Sinds dit asielzoekerscentrum hier staat, ben ik beroofd door 3 mannen die geen Nederlands spraken. Onder bedreiging van een mes en een harde stomp tegen mijn gezicht heb ik 50 euro en een gouden ketting moeten afgeven.

Mijn gezicht is bont en blauw door de stomp en ik durf al enkele dagen niet naar buiten.

Ik ben nooit voorstander geweest om vluchtelingen in Nederland te helpen maar na mijn beroving ben ik boos en teleurgesteld in de Nederlandse politiek.

Zij laten de oorlog uit de rest van de wereld naar Nederland komen en de oorspronkelijke bevolking lijdt onder de kosten en gedrag van de vluchtelingen.

Ga nou aub eens beseffen dat wij in Nederland niet iedereen te eten kunnen geven! Er zijn Nederlandse gezinnen in armoede, er zijn nog nooit zoveel zelfdodingen binnen Jeugdzorg geweest en die problemen krijgen niet het geld of de aandacht maar vluchtelingen wel?

Bizar overheid. Help uw eigen bevolking voordat het te laat is.

Zwarte ridder

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Stop de stroom met vluchtelingen
« Reactie #1 Gepost op: augustus 10, 2017, 01:29:42 pm »
Ruud Lubbers riep recent op tot import van 25.000 vluchtelingen per jaar!!
Als we zulke oud leiders blijven houden, dan hebben wij straks geen huis meer om in te wonen.

Sandra Vis

• Newbie
  • *
  • Voel met je hart en niet met je hersenen
    • Bekijk profiel
Re: Stop de stroom met vluchtelingen
« Reactie #2 Gepost op: augustus 10, 2017, 03:23:32 pm »
Wat erg voor je Flush!!!
Hoe gaat het nu met je?