Auteur Topic: Nog meer vluchtelingen naar Europa  (gelezen 72 keer)

Zwarte ridder

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Nog meer vluchtelingen naar Europa
« Gepost op: augustus 12, 2017, 11:56:46 am »
Hoe zie jij de toekomst van Europa in?
Ik zie het steeds somberder in om heel eerlijk te zijn.

Angela Merkel blijft maar roepen dat er meer vluchtelingen in Europa opgevangen kunnen worden. Ik woon al in een "prachtwijk" zoals Vogelaar dit ooit noemde. Dus een wijk met Turken, Somaliƫrs, Marokkanen en nog veel meer en ze gunnen elkaar het licht in elkaars ogen niet. Afgelopen 3 jaar zijn er 4 mensen in mijn wijk doodgeschoten!! 14 steekpartijen geweest, het aantal berovingen met vuurwapens kan ik niet eens vinden maar is hoog! En dan zijn er buren die elkaar echt naar het leven staan omdat de ene bij groep a hoort en de andere buren bij groep b.

Dan ben ik eigenlijk als Nederlander heel blij dat ik niet bij groep a of b hoor, want ik wil geen kogels of mes in mijn lichaam.

Hoe kan nog meer vluchtelingen in ons Nederland in hemelsnaam een succes worden? Ik voel me nu zeer ongemakkelijk en ik weet zeker dat een van mijn buren mij als eerste doodschiet als er ooit een oorlog uitbreekt.

Ik voel me in mijn eigen land, waar mijn voorouders geboren en opgegroeid zijn een vreemdeling, onbegrepen door de politiek en vooral uitgebuit en onder druk gezet.

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Re: Nog meer vluchtelingen naar Europa
« Reactie #1 Gepost op: augustus 12, 2017, 03:38:56 pm »
Ook hier is de wijk ernstig achteruit gegaan. Veel conflicten zijn er in onze wijk niet. Wel veel aso's en mensen die niks meer doen voor een ander.

Vroeger kon je aan je buren nog hulp vragen, dat is er nu niet meer bij. Negeren mij als Nederlander dood, ook zijn ze aso. Drinken en roken op de trapgang.

Kots in de gang, ruiten worden ingeslagen van de portiek, vuil op de trap enz enz enz. Ik wil dolgraag weg hier.