Advertenties:

Auteur Topic: Welke artiesten zijn overleden in 2017?  (gelezen 172 keer)

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Welke artiesten zijn overleden in 2017?
« Gepost op: december 22, 2017, 11:59:13 pm »
We zijn aan de laatste dagen van 2017 bezig en ik zit mezelf af te vragen welke artiesten dit jaar zijn overleden.
persoonlijk vind ik het overlijden van Malcolm Young het ergste.

medeoprichter van AC/DC en guitarist Malcolm Young stierf op 18 november 2017 op 64 jarige leeftijd. Hij was dement en daardoor was hij al eerder gestopt met optreden.

Malcolm Young richtte samen met zijn broer Agnus AC/DC in 1973 op. Vele zien AC/DC als de grootste rockband van alle tijden

Loren

• Hero Member
  • Nothing else matters
    • Bekijk profiel
Re: Welke artiesten zijn overleden in 2017?
« Reactie #1 Gepost op: december 23, 2017, 12:01:23 am »
Niet in de wieg gestorven maar toch een verlies!
Zanger en pianist Fats Domino stierf op 24 oktober op 89 jarige leeftijd.
Hij was verantwoordelijk voor hits zoals "Ain't It a Shame," "Blueberry Hill," en "Shake, Rattle and Roll."

In mijn jeugd was ik gek op het nummer Blueberry Hill! Ik heb de single die ik kreeg van mijn moeder helemaal grijs gedraaid. Het deed me even pijn toen ik hoorde dat Fats het eeuwige heeft gekregen en het tijdelijke heeft achtergelaten.

Vampier

• Full Member
  • De nachtbraker van het vragen en antwoord forum
    • Bekijk profiel
Re: Welke artiesten zijn overleden in 2017?
« Reactie #2 Gepost op: december 23, 2017, 12:08:57 am »
Ook Tom Petty is plotseling overleden dit jaar.
Ik weet nog, hoe gek ik was op het nummer: Into the great wide open van Tom Petty and the heartbreakers.
Toen dit nummer in 1991 dagelijks uit mijn dikke beeldbuis televisie met MTV kwam. Ik heb hem zelfs nog een keer opgenomen want muziek stond nog niet op Youtube. DVD recording bestond nog niet en hoe genoten wij van onze VHS recorder.

De recorder bestaat niet meer, de VHS videobanden liggen onder mijn oude bed in het ouderlijk huis te verstoffen en ook Tom Petty is tot stof vergaan. Hij mocht maar 66 jaar oud worden en stierf dit jaar aan een hartaanval.

rust zacht Tom!

Advertenties: