ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Grote schade en problemen met verzekeren  (gelezen 101 keer)

DivaRotterdam

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Grote schade en problemen met verzekeren
« Gepost op: juli 17, 2018, 07:26:41 pm »
Vorig jaar december heb ik een mega kleine schade gereden wat letterlijk een kras was, nu kan ik mijn schade bij centraal beheer betalen, 1345,- om mijn schade jaren van -3 weer terug naar 0 te krijgen. Nu is het niet makkelijk voor mij om 1345,- in een keer op te hoesten, en heb ik geen mensen om mij heen die dit even kunnen uitlenen.

Nou is er momenteel maar 1 verzekering (nationale nogwat) die nemen mij aan voor eenmalig 1000 euro, en nog even een maandpremie van 350 euro per maand. Ik ben maar tenslotte 22 jaar jong, en heb mijn rijbewijs sinds 2016 en nog geen schade vrije jaren heb opgebouwt... waardoor veel o.a fbto en centraal beheer mij niet meer bij hun willen , centraal beheer niet omdat ik als *wan betaler* werd omschreven omdat ik elk einde maand pas mijn geld had en niet het 10e van de maand. Dus ik betaalde altijd te laat...

Nu zegt rdw... laat je auto schorsten, tot je de schade afkoop bedrag van 1345,- heb afbetaald. Probleem is... ik wil graag mijn auto gebruiken voor werk, en school en stage.

Wie kan mij helpen ?
Aan een goede verzekering , ik sta nu -3 met schade jaren

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Re: Grote schade en problemen met verzekeren
« Reactie #1 Gepost op: augustus 09, 2018, 01:05:52 pm »
Je kan jezelf dan nog verzekeren via de Vereende.
Dit is een samenwerkingsverband van diverse verzekeraars. Een hele dure verzekering en daarnaast ook nog eens een hoog eigen risico maar je bent dan in ieder geval verzekerd.

https://vereende.nl/

Advertenties: