ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Op welke manier geniet jij van de vakantie?  (gelezen 269 keer)

Ronald Jansen

• Altijd op zoek naar antwoorden
  • Hero Member
  • Lekker blijven posten
    • Bekijk profiel
Op welke manier geniet jij van de vakantie?
« Gepost op: september 15, 2018, 09:15:28 am »
Hoe besteed jij je vakantie en hoe geniet jij het meeste?

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Re: Op welke manier geniet jij van de vakantie?
« Reactie #1 Gepost op: september 15, 2018, 09:16:40 am »
Ik ben altijd op zoek naar leuke koopjes, souvenirtjes, lekker eten en een lekker drankje. Het liggen op het strand of het bezoeken van historische plekken is niet aan mij besteed. Ik doe liever iets actiefs en begeef mij graag in de menigte in winkelstraten. Wat is er immers mooier dan naar andere mensen kijken, zeker in een ander land is het leuk om te zien hoe andere mensen zich gedragen, zich kleden en hoe zij met andere mensen omgaan. Een mooi voorbeeldje is het plaatsje Newcastle in Engeland. Daar gaan wij een paar keer per jaar naartoe met een DSDF boot. Het valt mij altijd op dat vrouwen in Newcastle zich heel anders (minder mooi) opmaken dan de Nederlandse vrouwen.

In Newcastle zie ik ook vaak mensen met een bord staan, dat wijst naar een restaurant. Ik heb geen idee wat het uurloon is, dat deze mensen krijgen maar ik heb wel het idee dat men in Newcastle het minder goed heeft dan de Nederlandse bevolking. Maar dat is natuurlijk maar een idee.... Misschien zit ik er enorm naast.

Advertenties: