ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Het verstrekken van een briefadres  (gelezen 131 keer)

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Het verstrekken van een briefadres
« Gepost op: september 11, 2018, 03:06:12 am »
Wat zijn de gevolgen voor een briefadres voor degene die een briefadres verstrekt mijn ex vriendin die op dit moment werkeloos en dakloos is heeft mij verzocht om haar opnieuw in te schrijven in huis in mijn woning nou wil ik haar best helpen maar het moet niet ten koste van mij gaan zij heeft vele deurwaarders achter zich aan en zij heeft behoefte aan een uitkering terwijl ik een fulltime baan heb

Nu wil ik het best een brief adres geven maar dan moet ik er zeker van zijn dat zij een uitkering kan krijgen en dat mijn inkomen niet wordt mee berekend anders heeft zij nog niets aan de uitkering of krijgt ze misschien helemaal geen uitkering en dat heeft ze dringend nodig want ze zit enorm in de schulden

Dus is het verstandig om mijn ex-vriendin die een tijdlang in mijn woning heeft gewoond en dus ingeschreven heeft gestaan in mijn adres als medebewoner nu te voorzien van een postadres waardoor zij door een uitkeringsinstantie uiteraard heel erg makkelijk weer te koppelen is aan dit woonadres en misschien geen uitkering krijgt en daar twijfel ik aan Ik hoop dat iemand mij meer duidelijkheid hierover kan verstrekken want de websites van de overheid en de gemeenten zijn hier absoluut niet duidelijk in

Paul

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Het verstrekken van een briefadres
« Reactie #1 Gepost op: september 16, 2018, 03:22:08 pm »
Als iemand met een briefadres ingeschreven wordt in uw woning kunt u deurwaarders en bezoeken van de SoZaWe verwachten.

Weet waar u aan begint, als die mensen zonder huisadres een goed leven hadden gehad, waren ze nooit dakloos geworden.

Er is vast en zeker een verslaving of ziekte zoals autisme of psychische  beperking in het spel waardoor deze mensen niet functioneren.

Advertenties: