ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: De hond moet weg  (gelezen 441 keer)

MSX

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
De hond moet weg
« Gepost op: september 29, 2018, 01:31:14 pm »
Al eerder schreef ik over de Zelfmoordpoging van mijn vriendin waarbij in korte tijd mijn leven helemaal ondersteboven kwam te staan. Net enkele weken daarvoor had ik een hond in huis gehaald.

Het is een grote Duitse herder en aangezien dit een druk beestje is en de hele dag dingen in mijn huis aan het slopen is omdat ik overdag werk en het diertje bij mij niet de aandacht krijgt die het hoort te krijgen, heb ik, met veel pijn in mijn hart besloten om het diertje weg te doen.

Het is voor mij niet mogelijk om alleen de hond te houden. Ik werk fulltime, ik moet vaak naar Brussel voor vergaderingen en ik wil niet nog meer ruzie met de buren vanwege het geblaf van de hond. Aangezien mijn vriendin nog steeds woont en in behandeling is bij de Bavo is het voor mij onmogelijk om voor de hond te zorgen.

Iets dat me heel erg veel pijn doet maar het kan gewoon niet anders in mijn ogen. Zelfs met een uitlaatservice zou ik het niet redden.

Loren

• Hero Member
  • Nothing else matters
    • Bekijk profiel
Re: De hond moet weg
« Reactie #1 Gepost op: september 30, 2018, 09:36:11 am »
Als je de hond niet kan bieden wat de hond nodig heeft, dan is het voor de hond het beste om hem weg te doen.

Kayra de Hond

• Newbie
  • *
  • Het hondenmeisje van Haarlem <3 Joep de Herder
    • Bekijk profiel
  • Interesses:: Honden
Re: De hond moet weg
« Reactie #2 Gepost op: oktober 04, 2018, 10:10:47 am »
Wat sneu, ik heb iets met honden. Zeker door mijn achternaam.

Advertenties: