ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: T-mobile  (gelezen 274 keer)

Ronald Jansen

  • Altijd op zoek naar antwoorden
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3561
  • Karma: +997/-0
  • Lekker blijven posten
    • Bekijk profiel
T-mobile
« Gepost op: oktober 11, 2018, 08:42:20 am »
Ik ben benieuwd, hoe tevreden bent u over T-mobile.
Ik wilde zojuist in mijn lunchpauze (dus om 12:35 uur op een dinsdag) een vraag stellen over mijn abonnement.
Ik kon bellen maar kreeg een venster met de tekst dat ik een chat kon starten.

Dat deed ik dus, ik wachtte even en kreeg de melding: Jouw chatverzoek is geannuleerd omdat er geen agenten beschikbaar zijn.

Een paar uur later probeerde ik het nog een keer. Tot mijn verbazing kreeg ik eerst niet de juiste prijs voor opheffen van mijn abonnement te lezen en vervolgens kon ik niet via de chat mijn abonnement opzeggen. Dan moest ik bellen. Ik dus bellen en ik heb 40! minuten in de wachtrij gestaan toen ik het maar opgaf.

Voor die dag dan want inmiddels is mijn abonnement eindelijk opgeheven. Ze denken toch niet dat ik 156% duurder ga betalen voor hetzelfde abonnement terwijl ik mijn Samsung A2016 tablet al afbetaald heb?

Hoe tevreden bent u over T-mobile?



Advertenties: