ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Bedorven kip bij ALDI  (gelezen 108 keer)

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Bedorven kip bij ALDI
« Gepost op: oktober 22, 2018, 09:33:27 am »
Ik heb kipfilet van 5 euro gekocht bij de ALDI, ik koop dat altijd bij de ALDI omdat het daar goedkoper is dan bij andere supermarkten. Nu heb ik de kipfilet open gemaakt en het hele huis stonk zuur door de kipfilet die duidelijk bedorven was.

De datum dat ik de verpakking open maakte was 21 oktober en de kipfilet zou houdbaar zijn tot 24 oktober. Deze kipfilet is niet geschikt meer om te eten zonder doodziek te worden. Dit is best gevaarlijk want als ik verkouden was geweest of geen reuk had gehad en deze kip had klaar gemaakt had ik er doodziek van kunnen worden!

Ik heb een klacht ingediend bij de ALDI en het zal mij zeer benieuwen hoe we dit verder gaan afhandelen. Ik zie het niet zo zitten om met enorm stinkende kip over straat te gaan.

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Re: Bedorven kip bij ALDI
« Reactie #1 Gepost op: oktober 23, 2018, 12:26:46 pm »
Ik heb deze klacht op zondag via email ingediend maar tot op heden heb ik geen bericht vanaf de ALDI gehad.
Zeker omdat mijn avondmaaltijd waarbij ik zou koken voor mijn gasten behoorlijk verziekt is, ben ik hier enorm ontevreden over.

Ik moet toch kunnen vertrouwen op de kip die ik in een supermarkt koop.

Ronald Jansen

• Altijd op zoek naar antwoorden
  • Hero Member
  • Lekker blijven posten
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: oktober 23, 2018, 12:38:00 pm »
Klacht indienen bij de keuringsdienst van waren. heet tegenwoordig voedsel en waren autoriteit.
Hier had je doodziek van kunnen worden als je geen goede neus had. In welk filiaal van de ALDI is dit gebeurd?

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: oktober 23, 2018, 12:39:53 pm »
Lusthofstraat Rotterdam. Daar haalde ik altijd mijn boodschappen maar ik ga in het vervolg wel lekker naar de LIDL, daar is de kipfilet ook goedkoop.

Klacht indienen bij de voedsel en waren autoriteit is niet eens zo'n slecht idee.

Loren

• Hero Member
  • Nothing else matters
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: oktober 23, 2018, 12:41:26 pm »
ja handig om ze aan te klagen, krijgen ze een boete.
Handig voor de overheid maar de supermarkt prijzen gaan dan wel omhoog.

Wel blijven nadenken jongens! Dat heeft gevolgen voor jezelf.

Advertenties: