ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Bent u tevreden over mediamarkt?  (gelezen 1342 keer)

Loren

• Hero Member
  • Nothing else matters
    • Bekijk profiel
Bent u tevreden over mediamarkt?
« Gepost op: november 20, 2018, 09:42:58 am »
Ik ben niet bepaald tevreden over Mediamarkt. Op de website geven ze aan: Voor 23:59 bestelt, dan heeft u het morgen in huis. Leuke slogan, echt geweldig maar ik heb 4x besteld afgelopen maanden en voor de 3e keer krijg ik mijn artikel niet op dag na de bestelling.

Zeer irritant, met een telefoon heeft het zelfs 9 dagen geduurd terwijl de telefoon volgens de webshop op voorraad was.
Dus ik ben niet tevreden over de mediamarkt? U?

Paula

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
Re: Bent u tevreden over mediamarkt?
« Reactie #1 Gepost op: november 25, 2018, 07:44:53 pm »
ONTEVREDEN!
Ik koop een Google home mini voor 59 euro, even later is die bij Albert Heijn, Bol.com en Mediamarkt 29 euro.
Mediamarkt heeft besloten mij geen compensatie te geven ondanks dat ik dit jaar al ruim 1000 euro heb uitgegeven bij Mediamarkt. Hun smoes is dat ze met dagprijzen werken en daarom geen geld terug geven. Ik heb een heel naar gevoel over deze aanschaf!

Black Friday? Never again naar Mediamarkt van mijn hele leven niet!

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: november 25, 2018, 08:08:15 pm »
Pijnlijk! Ik zag op databeest dat de prijs van 59 euro al gezakt was naar 29 euro!
Dan ben je helemaal zuur. Is 3 tientjes en voor veel mensen misschien wat ze net in de week overhouden na een week hard werken.

Zelf kom ik vaak bij mediamarkt, heb er pas nog 3 nieuwe camera's gekocht om mijn zieke moeder op afstand in de gaten te kunnen houden.
Dat geeft me wel een veilig gevoel. Ze waren 63 euro per stuk en dus een rib uit mijn lijf maar alles voor mijn moedertje!

Komkommer

• Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: januari 07, 2019, 10:05:48 am »
Absoluut ontevreden!
Ik had een versterker in de winkel gekocht en in de winkel vertelde de verkoper dat als het (zware) apparaat niet beviel, dat ik het kon laten ophalen.

Ik heb een paar dagen naar de versterker zitten luisteren maar ontdekte toch een irritante ruis erin. Ik besloot daarom de koop te ontbinden maar Mediamarkt zei dat ik eerst met de versterker naar Mediamarkt moest komen. Daarna is het apparaat ingenomen voor onderzoek en pas 3 weken!! later kon ik de verkoper aanspreken voor een omruil.

Al die tijd heeft Mediamarkt mij aan het lijntje gehouden en ik zweer het op het graf van mijn vader!
IK KOOP DAAR NOG GEEN KABELTJE MEER!

Ronald Jansen

• Altijd op zoek naar antwoorden
  • Hero Member
  • Lekker blijven posten
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: april 28, 2019, 09:35:38 am »
Mediamarkt adverteert met voor 23:59 besteld, morgen in huis.
Ik bestelde een smartphone om 23:58 volgens mijn factuur van de creditcard maatschappij maar de volgende dag had ik geen telefoon in huis.

Ik heb 4 emails gestuurd maar daar werd niet op gereageerd tot ze merkte dat ik het postpakket had geweigerd. Het geld is wel netjes op mijn rekening terug gestort maar ik vind het zeer jammer dat ik een bestelde telefoon niet de volgende dag krijg zoals waar Mediamarkt mee adverteert.

Als ze het niet waar maken, dan moeten ze daarmee niet adverteren!

Loren

• Hero Member
  • Nothing else matters
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: mei 09, 2019, 02:54:20 pm »
Gisteravond kreeg ik de aanbiedingen die maar enkele uren duren.
Een 128 GB USB stick werd aangeboden voor maar 17 euro door Mediamarkt dus ik denk die is van mij.

Ik klik op de reclame in mijn email en vervolgens krijg ik de melding dat de USB stick niet leverbaar is.

Jammer Mediamarkt.

Advertenties: