ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Niet tevreden over Mampaey  (gelezen 146 keer)

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Niet tevreden over Mampaey
« Gepost op: januari 04, 2019, 02:04:41 pm »
Mijn moeder, die onder constante medische zorg staat heeft een CV installatie die steeds leeg is. Er zou een nieuw vat geplaatst moeten worden.

Eind december nam Mampaey de storing op. Een hele vriendelijke jongen en in het nieuwe jaar zou snel een oplossing komen, misschien zelfs nog op 31 december.
Maar er kwam maar niemand, nu ligt er inmiddels een week later een brief in de bus.... of ik zelf even wil bellen voor een afspraak!

Ik heb sinds het bezoek van de monteur nog 1x de ketel moeten vullen. Dat is inmiddels de 4e keer in enkele maanden tijd!

Aangegeven aan Mampaey dat mijn moeder hartklachten en delier heeft waardoor zij onder medisch toezicht staat.
Mampaey boeit het niets en heeft niet eerder dan 21 januari tijd om dit op te lossen.

Nog een probleem:
Eind december heb ik aan de Mampaey monteur mijn telefoonnummer gegeven. Ik zag dat de monteur mijn nummer toevoegde aan het dossier op zijn tablet.
Maar nu komt Mampaey en met de goedkope smoes: Wij kregen u niet aan de telefoon kregen wij op 31 december een brief.Ik heb mijn mobiele telefoon 24/7 aanstaan dus dit is onzin!

Alleen hierdoor is er al een flinke tijd overheen gegaan omdat vandaag pas die brief ontvangen werd.

Komkommer

• Full Member
    • Bekijk profiel
Re: Niet tevreden over Mampaey
« Reactie #1 Gepost op: januari 07, 2019, 10:02:20 am »
De naam alleen al klinkt niet betrouwbaar....

MSX

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
Re: Niet tevreden over Mampaey
« Reactie #2 Gepost op: januari 08, 2019, 02:00:22 pm »
Nooit problemen met die monteurs

Advertenties: