ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Bent u tevreden over Nationale Nederlanden?  (gelezen 168 keer)

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Bent u tevreden over Nationale Nederlanden?
« Gepost op: juni 14, 2019, 08:09:08 pm »
Ik ben benieuwd of u tevreden bent over Nationale Nederlanden.

Bij mij komen de vlammen uit mijn hoofd van woede als ik die bedrijfsnaam hoor.

Mijn moeder kon haar rekening niet betalen omdat mijn moeder een hersenbloeding heeft gehad en nu daardoor vasculair dement is verklaard.

Helaas had ik die post gemist en lag al 1 dag na de vervaldatum een brief van Vesting Finance in de brievenbus.

De post is door bovenstaande enige tijd opgestapeld omdat zij alleen woont. Het blijkt dat Nationale Nederlanden begin juni een herinnering heeft gestuurd waarbij ze binnen enkele dagen moet betalen anders krijgt ze een deurwaarder.

Helaas had ik die post gemist en lag al 1 dag na de vervaldatum een brief van Vesting Finance in de brievenbus.

Ik belde nationale Nederlanden en sta eerst 39 minuten in de wacht!!!

Daarna vertelt een harteloze zak dat er niets aan gedaan kan worden. Hij ging er voor het gemak maar van uit dat mijn moeder in de gevangenis zat omdat ze niet zelf aan de telefoon kwam.

Ik legde uit dat mijn moeder ernstig ziek is en zij dus niet in staat is om te begrijpen dat er betaalt  moet worden.

Ik zorg sinds oktober voor haar en loop ziekenhuis in en uit met haar omdat haar gezondheid zeer achteruit is gegaan.

Later meer.. ben nu te boos en emotioneel

Dirk

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Bent u tevreden over Nationale Nederlanden?
« Reactie #1 Gepost op: juni 23, 2019, 10:00:05 am »
Wil jij liever ook weinig krijgen? Maar zeker ook teveel betalen? Wil jij een medewerker spreken die geen zin in zijn baan heeft, en totaal niet meedenkt met de klant? En als je al 30 minuten wacht ze vervolgens de lijn opgooien? Dan is de nationale Nederlanden echt wat voor jou.

Een uitvaartkostenverzekering: 4000 euro voor 15 euro per maand.... Overal waar je nu een verzekering afsluit voor iets meer dan 15 euro heb je bijna 15000 euro. En dan zal je denken dan is de premie toch bijna klaar? Nee joh dit betaal je gewoon al 17 jaar.... Een lening is geloof ik nog goedkoper.

Advertenties: