ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Pennen gekocht via Aliexpress maar deze zijn nooit aangekomen  (gelezen 52 keer)

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Pennen gekocht via Aliexpress maar deze zijn nooit aangekomen
« Gepost op: september 13, 2019, 11:14:11 am »
Ik heb bij Topshop op Aliexpress meerdere pennen besteld. Ik heb eerst 5 pennen besteld. Die bevielen mij en daarom heb ik nogmaals 10 pennen besteld en nog eens 27 pennen besteld.

Het pakketje van 5 pennen kwam netjes binnen
Het pakketje van 27 pennen kwam ook netjes binnen maar het pakketje met 10 pennen is nooit gearriveerd.
In de tracking stond dat het pakketje op dezelfde dag als de 27 pennen werd bezorgd maar dat is niet waar.

Er lag maar 1 pakket in de brievenbus van Tiptop Co., LTD. en daarin zaten niet 37 pennen maar 27 pennen, zoals ook in 1 order was besteld. Op 17track staat dat dit pakket wel is bezorgd maar ik ben 100% zeker dat dit pakket niet bezorgd is.
Inmiddels zijn we al een week verder en het pakketje met 10 pennen is nog steeds niet ontvangen. Wat kan ik nog doen?

Ik ben de enige met toegang tot het postvak en ik heb deze nooit ontvangen. Wat kan ik doen om alsnog mijn 10 pennen of mijn geld terug te ontvangen.

Loren

• Hero Member
  • Nothing else matters
    • Bekijk profiel
Re: Pennen gekocht via Aliexpress maar deze zijn nooit aangekomen
« Reactie #1 Gepost op: september 13, 2019, 11:43:47 am »
Ik heb helaas ook een aantal pakketjes van Aliexpress nooit ontvangen. Ik vertrouw mijn postbode ook niet echt meer. Maar je weet ook niet goed waar je aan toe bent. Op Aliexpress staat dat iets goed is aangekomen maarja... wie bepaalt dat?

Je kan een geschil indienen bij Aliexpress, zij beoordelen. Helaas niet altijd in je voordeel.

Advertenties: