ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: De open grenzen  (gelezen 1160 keer)

Loren

• Hero Member
  • Nothing else matters
    • Bekijk profiel
De open grenzen
« Gepost op: september 21, 2019, 09:18:44 am »
Grenzen moeten snel dicht, we hebben er meer ellende dan plezier van. Coke komt per container tegelijk Nederland in en de politiek staat maar geschokt voetbal te kijken

Wat vind jij voor en nadelen?

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Re: De open grenzen
« Reactie #1 Gepost op: september 23, 2019, 09:16:09 am »
Ik heb er erg veel moeite mee dat er gekort moet worden op pensioenen, mensen die hun hele leven gewerkt hebben krijgen minder geld maar een ieder die via een rubberbootje Europa in is gekomen en met een zielig verhaal komt, die krijgt onderdak en een zak met geld.

Waarom kijken wij niet eerst om naar onze eigen oudere burgers waarvan al een groot gedeelte van voedselbanken afhankelijk is omdat zij anders met honger naar bed gaan.

Mijn eigen moeder heeft een leven lang gewerkt, nu hebben wij zorg aangevraagd omdat zij dementerende is en niet meer voor zichzelf kan zorgen maar er komt gewoon niemand! Wij hebben zowel bij Aafje als Laurens onszelf ingeschreven maar niemand komt de medicatie uitdelen, ze staat al maanden op een wachtlijst voor hulp!!!!

Waarom gaat er geen geld naar mijn moeder zodat zij geholpen kan worden en misschien nog wat langer bij mij kan blijven in plaats van naar gelukszoekers die vanuit veilig landen komen?

Paul

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: De open grenzen
« Reactie #2 Gepost op: november 22, 2019, 11:42:48 am »
Ik zie geen voordelen, alleen maar nadelen als ik eerlijk ben.
Verder wil ik er niet over hebben.

Advertenties: