ZZQ vraag en antwoord forum

Advertenties:

Auteur Topic: Hoe weet je dat een man het meent als hij zegt: ik houd van je  (gelezen 2652 keer)

Maria

• Gast
Hoe weet je dat een man het meent als hij zegt: ik houd van je
« Gepost op: december 13, 2010, 09:37:20 pm »
Ik heb vaak genoeg mijn neus gestoten aan de verkeerde man. Nu heb ik iemand ontmoet via een datingsite en na een paar ontmoetingen zei hij tegen me dat hij van me houdt.

Mijn vraag is: hoe weet ik zeker of hij het meent ?

Martijn

• Gast
Re: Hoe weet je dat een man het meent als hij zegt: ik houd van je
« Reactie #1 Gepost op: december 15, 2010, 03:18:20 am »
Als hij dit zegt terwijl zijn broek nog aan is  ;D

Alex

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: december 17, 2010, 07:18:54 pm »
Een mens kan liegen dus op geen enkele manier kan je er bij een man zeker van zijn dat hij de waarheid zegt als hij zegt dat hij van je houdt.

Rogier

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: december 21, 2010, 10:30:21 pm »
Goed opletten of je hem op leugens kan betrappen. Ik ben ook heel huiverig met beginnende relaties. Ook ik ben voor duizenden euro's het schip ingegaan met zogenaamde liefdes met geldproblemen en weet ik veel allemaal wat voor smoezen ze opeens hadden om toch aan geld te komen van me.

Ik vertel daarom ook niemand dat ik een behoorlijk bedrag op de bank heb, ik doe me tijdens eerste maanden min of meer voor als een hardwerkende lagere inkomen man, dat is beter dan dat ze inzien dat er geld te plukken valt.

Ik wacht op die vrouw die mij wil voor mijn liefde en mijn hart en niet voor het geld.

Brendatje

• Sr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: augustus 12, 2019, 12:19:50 am »
Het is onmogelijk om zeker te weten dat iemand echt van je houdt, maar er zijn altijd signalen om te zien of iemand van je houdt. Als iemand verliefd naar je kijkt, als iemand je met respect behandeld, als je merkt dat diegene graag bij je is en graag veel voor je doet dan kun je ervan uitgaan dat die persoon ook echt van je houdt

Advertenties: